top of page

Nový projekt svateb před Bohem.

Přeji krásný srpnový pátek. Ráda bych vám představila náš projekt. Agentura, hnutí, fanklub církevních svateb je novinkou, která v České republice nemá obdoby.

Jakožto agentura nabízíme svatební služby párům, kteří chtějí uzavřít církevní sňatek. Škála našich služeb je díky zajímavým dodavatelům opravdu široká: svatební lokace, oddávající, organizace svatebního dne, služby vizážistů i kadeřníků, výzdoba a design, hudební i jiný zábavný program, catering apod. Jakožto hnutí a fanklub chceme svou existencí a aktivitami podpořit uzavírání církevních svateb.

Rok zpět, v obýváku mých přátel, vznikl nápad organizace svateb pro lidi, kteří se chtějí vzít před Bohem. Po modlitbách a průzkumu trhu jsem si řekla, že by ​to mohlo být reálné, zajímavé a vítané. Půl roku tento nápad ležel v šuplíků a na nový rok jsem s ním přišla do Point One Podnikatelského inkubátorů na ČZU v Praze. Pro mé překvapení byl náš nápad do inkubátoru přijat. Už půl roku mám možnost navštěvovat zajímavé přednášky, potkávat zajímavé lidi a pracovat na myšlence, která svůj základ staví na Bohu. Já i můj tým dodavatelů totiž věříme, že právě Bůh je stvořitelem manželství.

<>< Miriam

Featured Posts
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page